דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
מנהל/ת תכנית חוג לכל ילד – מזרח ירושליםתאריך פרסום: 17/09/18

תיאור התפקיד
• פיתוח תשתית מקצועית ארגונית וקהילתית להפעלת תכנית העשרה ותכנית חברתית.
• תכנון ביצוע הכשרה והדרכה לכלל אנשי המקצוע בתכנית.
• גיוס משאבים ויצירת שותפויות תוך וחוץ אירגוניות לקידום הפעילות והגדלתה.
• קשר ויצירת שותפות ברמה גבוהה עם משרד החינוך, מנהל חברה ונוער, רשויות מקומיות ובתי ספר להפעלת התכנית.
• עבודה עם מרכזים קהילתיים של החברה, ועם רשויות מקומיות וארגונים חברתיים נוספים בקהילה.
• ניהול ופיקוח תקציבי של התכנית.

כישורים נדרשים
• ניסיון בהפעלה וניהול פרויקטים חברתיים, בעל/ת אוריינטציה קהילתית, בפריסה ארצית.
• ניסיון בבנייה ושליטה על תקציבים.
• ניסיון והיכרות עם מסגרות בלתי פורמליות ומתנ"סים בפרט - יתרון .
• שליטה מלאה בשפה הערבית
• בעל/ת תחושת אחריות ושליחות חברתית.
• מחויבות ונכונות להשקעה מאומצת, עבודה מול ריבוי משימות ושעות לא שגרתיות.
• ניסיון בבניית וניהול ממשקים ושיתופי פעולה.
תנאי סף:
• השכלה אקדמאית – תואר ראשון, תואר שני - יתרון
• רישיון רכב בתוקף

כפיפות
למנהל תכנית חוג לכל ילד

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי (מותנה)

מיקום המשרד
ירושלים

היקף משרה
100%

יש לשלוח קורות חיים למייל: revilizmi@matnasim.org.il
עד לתאריך: 2/10/18

המכרז מיועד לגברים ונשים.
משאבי אנוש



מנהל/ת תכנית חוג לכל ילד – עוטף עזהתאריך פרסום: 17/09/18
תיאור התפקיד
• פיתוח תשתית מקצועית ארגונית וקהילתית להפעלת תכנית העשרה ותכנית חברתית.
• תכנון ביצוע הכשרה והדרכה לכלל אנשי המקצוע בתכנית.
• גיוס משאבים ויצירת שותפויות תוך וחוץ אירגוניות לקידום הפעילות והגדלתה.
• קשר ויצירת שותפות ברמה גבוהה עם משרד החינוך, מנהל חברה ונוער, רשויות מקומיות ובתי ספר להפעלת התכנית.
• עבודה עם מרכזים קהילתיים של החברה, ועם רשויות מקומיות וארגונים חברתיים נוספים בקהילה.
• ניהול ופיקוח תקציבי של התכנית.

כישורים נדרשים
• ניסיון בהפעלה וניהול פרויקטים חברתיים, בעל/ת אוריינטציה קהילתית, בפריסה ארצית.
• ניסיון בבנייה ושליטה על תקציבים.
• ניסיון והיכרות עם מסגרות בלתי פורמליות ומתנ"סים בפרט - יתרון .
• בעל/ת תחושת אחריות ושליחות חברתית.
• מחויבות ונכונות להשקעה מאומצת, עבודה מול ריבוי משימות ושעות לא שגרתיות.
• ניסיון בבניית וניהול ממשקים ושיתופי פעולה.
תנאי סף:
• השכלה אקדמאית – תואר ראשון, תואר שני - יתרון
• רישיון רכב בתוקף

כפיפות
למנהל תכנית חוג לכל ילד

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי (מותנה)

מיקום המשרד
באר שבע/ עוטף עזה

היקף משרה
100%

יש לשלוח קורות חיים למייל:revilizmi@matnasim.org.il עד לתאריך: 2/10/18

המכרז מיועד לגברים ונשים.
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תכנית נוער בסיכון במתנ"סיםתאריך פרסום: 17/09/18
לתכנית חדשה בפריסה ארצית, המיועדת לבני נוער בסיכון, דרוש/ה מנהל/ת. התכנית מטעם החברה למתנ"סים, תפעל לחיבור והגברת השייכות של בני נוער לקהילתם והפיכתם לסוכני שינוי משמעותיים בקהילה המקומית בה הם גרים, על ידי חיזוק הקבוצה החברתית, בדגש על עולם הנתינה, ההתנדבות והמעורבות הקהילתית.
תיאור התפקיד:
• הקמת התכנית והובלתה בתוך המרכזים הקהילתיים, בפרישה ארצית.
• הובלת שיתופי פעולה מקצועיים עם גורמים רלוונטיים נוספים.
• כתיבת תכנית עבודה וניהול תקציב התכנית.
• ליווי שוטף של המתנ"סים הפועלים בתכנית.
• קיומם של הכשרות צוות, סמינרי ומפגשי אוריינטציה.
• אחראיות והפקה של קיומם של פעילויות ארציות ואירועי שיא.
• אחראי על קיום תהליכי הערכה ומדידה.
• חלק מצוות המחלקה לילדים, נוער וצעירים בחברה למתנ"סים.

דרישות:
• השכלה: תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג.
• רקע וניסיון קודם בניהול של תכניות נוער בחינוך הבלתי פורמאלי, עדיפות לנוער בסיכון.
• הכרות וניסיון קודם בהדרכת בני נוער.
• יכולות גבוהות של תקשורת בינאישית, יחסי אנוש ועבודת צוות.
• יכולת ניהול, ארגון ותכנון: כתיבה וניהול של תכנית עבודה ותקציב שנתי.
• ראש גדול ובעל/ת חשיבה קהילתית.
• רישיון נהיגה.

היקף משרה: 100%
מיקום המשרה: משרדי החברה בלוד
קו"ח יש לשלוח אל: jobsyouth2@gmail.com עד לתאריך 7/10/18 יש לציין את שם המשרה .





משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תכנית נוער עולה במתנ"סיםתאריך פרסום: 17/09/18
לתכנית חדשה בפריסה ארצית, המיועדת לבני נוער עולה, דרוש/ה מנהל/ת. התכנית מטעם החברה למתנ"סים, תפעל לחיזוק החיבור של נוער עולה לקהילה המקומית, על ידי רשת פעילויות מגוונות.
תיאור התפקיד:
• הקמת התכנית והובלתה בתוך המרכזים הקהילתיים, בפרישה ארצית.
• ניהול שותפויות עם רשויות מקומיות ושותפים מקצועיים נוספים.
• כתיבת תכנית עבודה כוללת וניהול תקציב התכנית.
• ליווי שוטף של המתנ"סים הפועלים בתכנית.
• קיומם של הכשרות צוות ארציות.
• אחראי על קיום תהליכי הערכה ומדידה.
• חלק מצוות המחלקה לילדים, נוער וצעירים בחברה למתנ"סים.

דרישות:
• השכלה: תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג.
• רקע וניסיון קודם בניהול של תכניות נוער בחינוך הבלתי פורמאלי, עדיפות לנוער בסיכון.
• הבנה עמוקה בתרבות הצרפתית ובקהילת עולי צרפת.
• יכולות גבוהות של תקשורת בינאישית, יחסי אנוש ועבודת צוות.
• יכולת ניהול, ארגון ותכנון: כתיבה וניהול של תכנית עבודה ותקציב שנתי.
• ראש גדול ובעל/ת חשיבה קהילתית.
• דובר/ת השפה הצרפתית- עדיפות.
• רישיון נהיגה.

היקף משרה: 100%
מיקום המשרה: משרדי החברה בלוד
קו"ח יש לשלוח אל: jobsyouth2@gmail.com עד לתאריך 7/10/18 יש לציין את שם המשרה.







משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תכנית מנהיגות חברתית לנוערתאריך פרסום: 17/09/18
לתכנית חדשה בפריסה ארצית, המיועדת לבני נוער, דרוש/ה מנהל/ת. התכנית מטעם החברה למתנ"סים, תפעל איתור, להכשרה ולליווי של עתודת מנהיגות חברתית ערכית, מגוונת ופורצת דרך בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של מדינת ישראל.
תיאור התפקיד:
• הקמת התכנית והובלתה בתוך המרכזים הקהילתיים, בפרישה ארצית.
• חניכה מקצועית וליווי בתהליכי התפתחות של צוות הרכזים בתחומים של- הנחיית קבוצה, תהליכים קבוצתיים ודינמיקה קבוצתית, ליווי אישי, ליווי קבוצות משימה, גיבוש זהות מנהיגותית, פיתוח תודעה חברתית ופיתוח עשייה חברתית מחוללת שינוי.
• ניהול שותפויות ארציות ואזוריות - ניהול הקשר המקצועי עם שותפים רלוונטיים.
• כתיבת תכנית עבודה כוללת וניהול תקציב התכנית.
• ליווי שוטף של בני הנוער וצוות המדריכים הפועלים בתכנית.
• קיומם של הכשרות צוות ארציות.
• אחראי על קיום תהליכי הערכה ומדידה.
• חלק מצוות המחלקה לילדים, נוער וצעירים בחברה למתנ"סים.

דרישות:
• השכלה: תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג.
• רקע וניסיון קודם בניהול של תכניות נוער בחינוך הבלתי פורמאלי, עדיפות לנוער בסיכון.
• ניסיון בתכניות מנהיגותיות לנוער.
• יכולות גבוהות של תקשורת בינאישית, יחסי אנוש ועבודת צוות.
• יכולת ניהול, ארגון ותכנון: כתיבה וניהול של תכנית עבודה ותקציב שנתי.
• יכולות גבוהות של בניית שיתופי פעולה – מיומנויות מצוינות של תקשורת בין אישית וביסוס אמון, ויכולות גבוהות של רתימת אחרים וגיוס שותפים.
• ראש גדול ובעל/ת חשיבה קהילתית.
• רישיון נהיגה.

היקף משרה: 100%
מיקום המשרה: משרדי החברה בלוד
קו"ח יש לשלוח אל: jobsyouth2@gmail.com עד לתאריך 7/10/18 יש לציין את שם משרה .
משאבי אנוש



דרוש/ה : תומכן/ית למוקד התמיכה באגף מחשוב ומערכות מידעתאריך פרסום: 17/09/18

תיאור התפקיד:
- מתן מענה למשתמשים במתנ"סים, בארגונים ובמטה (לקוחות קצה) בתחום התוכנות הנתמכות
על ידי אגף מחשוב .
- עבודה בצוות המחלקה בצורה סינרגטית ובשת"פ.
- מענה לקריאות שרות ופתרון בעיות שוטפות באופן עצמאי.
- תכנון עבודה מול יעדים.
- ייזום וניהול פרויקטים בתאום עם מנהל המחלקה/ מנהל האגף.
- סיוע בפיתוח מתמיד של תכניות לימוד מעודכנות והתאמתן לסוגים שונים של משתמשים במתנ"ס.
- הדרכה במתנ"סים ובארגונים ברחבי הארץ.
- הובלה/ השתתפות בצוות היגוי באפיון תוכנה לצרכי המשתמשים .
- עבודה בשעות בוקר ותורנות ערב בהתאם לחלוקת עבודה בצוות.

תנאי העסקה
100% משרה
מיקום המשרד
לוד
כישורים נדרשים:
- השכלה טכנולוגית באחד מהתחומים : מדעי המחשב, מערכות מידע .
- אוריינטציה בתחום הטכנולוגיה והמחשוב.
- עדיפות לבעל ידע בהנהלת חשבונות.
- בעלת יכולת למידה אוטודידקטית.
- יכולת ארגון וניהול פרויקטים.
- גישה לדרכי הוראה.
- בעל תודעת שרות.
- בעל יכולת עבודה בצוות.
- אחריות אישית גבוהה.
- מוכנות לעבודה מעבר לשעות העבודה הפורמאליות.
- רישיון נהיגה חובה.
- עדיפות לבעל רכב אישי.


כפיפות : אחראי צוות תמיכה.

נא לשלוח קורות חיים למייל: noa@matnasim.org.il
תאריך אחרון להגשה:.4.10.18 שעה 10:00

משאבי אנוש



לתוכנית היל"ה בחברה למתנ"סים דרוש/ה רכז/ת פיתוח מקצועי ותכניות לימודתאריך פרסום: 17/09/18

תכנית היל"ה הינה תכנית ארצית להשלמת השכלה לבני נוער בסיכון ובנשירה.

תיאור התפקיד:

• אחריות על השתלמויות המורים בתכנית (כ-1300 מורים) מול הגופים המקצועיים המעבירים את ההשתלמויות, כולל מעורבות בבנייתן, פיקוח והכוונה לגבי התכנים.
• אחריות על הפיתוח המקצועי של המנחים הפדגוגים בתכנית (כ-35 מנחים)
• אחריות על פיתוח תכניות לימוד חדשות ועדכון תכניות קיימות כולל איתור כותבים וליווי שלהם
• חלק מן הצוות הפדגוגי הארצי של התכנית



דרישות התפקיד:

• היכרות עם עולם הפיתוח המקצועי של מורים
• תעודת הוראה+ ניסיון בהוראה
• יכולת ארגונית גבוהה
• יכולת עבודה בצוות
• תואר ראשון לפחות באחד מתחומי החינוך, עדיפות לתואר שני
• מוטיבציה גבוהה, פרואקטיביות ויזמות


היקף משרה: 100%

מיקום: משרדי החברה בלוד

תחילת עבודה: מיידית

• התפקיד כולל רכב

קו"ח יש לשלוח לאוריאנה פירו למייל: oriana@matnasim.org.il עד לתאריך 2/10/18 בשעה 14:00.
המודעה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תעננה

משאבי אנוש



לארגון חברתי/חינוכי בפריסה ארצית דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיביתאריך פרסום: 06/09/18
בעל/ת התפקיד ת /ישא באחריות כוללת לכל הפעילות האדמיניסטרטיבית, אל מול בעלי תפקידים ביישוב ויהווה גיבוי אדמיניסטרטיבי למנחים המחוזיים
תחומי עיסוק מרכזיים:
- תקציב יישובי- ניהול תקציב ובקרה כולל טיפול בחשבוניות
- פרויקטים- ניהול אדמיניסטרטיבית ותפעול פרויקטים
- הנעה ובקרה של הפעולות האדמיניסטרטיביות של העובדים
- חוזים החתמת חוזים אל מול היישובים ובקרה
- תוכניות שנתיות יישוביות - הכנה ובקרה
תנאי סף:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי
- עדיפות לבעלי/ות תואר שני בתחום המשפטי
- ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתחום התפעול והאדמיניסטרציה
- ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתחום ניהול תקציב
- שליטה מלאה ביישומי אופיס
דרישות נוספות:
- הכרות עם תחום האמנות והתרבות – יתרון משמעותי
- ידע בתחום דינים וחוזים – יתרון
- ידע בתחום מערכות מידע
- תודעת שירות
- ידע בשיווק
- יכולת הבעה בכתב
- יחסי אנוש מעולים
- היקף משרה : 80% משרה ,תחילת עבודה במידית .
- עבודה בשעות לא שגרתיות .
- רישיון נהיגה ורכב- חובה
- כפיפות למנהל התכנית / מנהל תפעול .
* קורות חיים בצירוף תעודות רלוונטיות והמלצות, יש לשלוח עד 4.10.18, ל-sagite@matnasim.org.il
** התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד.
**רק פניות מתאימות תענינה
משאבי אנוש



דרוש/ה מנחה מחוזי/ת למחוז צפון בתוכנית עמיתים לבוגריםתאריך פרסום: 13/08/18
דרוש/ה מנחה מחוזי/ת למחוז צפון בתוכנית עמיתים לבוגרים
תיאור התפקיד:
1. ניהול צוות עובדים.
2. לקיחת חלק בצוות המוביל של התכנית.
3. הנחייה פרטנית בנושאים שיקומיים וקהילתיים.
4. קשר עם מנהלי מחוזות ומנהלי המתנ"סים וגורמים בקהילה.
5. קשר עם רכזות השיקום של משרד הבריאות וגורמי שיקום בקהילה.
6. העמקת הפעילות בישובים וכן בחינת צרכים לגבי ישובים חדשים.
7. פיתוח תחום ההתנדבות והמעורבות במחוז ותכניות הסברה לקהילה.
8. אחריות על דיווחים כספיים.
דרישות התפקיד:
1. תואר שני – עו"ס, פסיכולוגיה , ריפוי בעיסוק , מטפלים בהבעה ויצירה.
2. ניסיון בהדרכה (סופרויז'ן) בשיקום בבריאות הנפש.
3. עדיפות לבוגרי קורס סופרויז'ן בבית ספר לשיקום של משרד הבריאות.
4. עדיפות לבוגרי קורסי התערבויות שיקומיות בביס' לשיקום.
5. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות ולנסיעות ארוכות.
6. השתתפות במפגשים המצריכים נסיעות מחוץ לאזור הפעילות.
7. השתתפות בהדרכות וימי השתלמות בימים שני ושלישי.
8. ניסיון קודם בהדרכה.
9. אוריינטציה שיקומית וקהילתית.
10. רכב צמוד.

מיקום המשרה בצפון
תאריך אחרון להגשת מועמדות : 23.08.18
על המעוניינים להגיש קורות חיים למייל: amitim@matnasim.org.il


משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ