דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
למחוז הדרום דרוש/ה מנהל/ת משרד ופיתוח משאבים וקשרי עסקים קהילה מחוזיתאריך פרסום: 29/06/20


תיאור התפקיד מנהלת משרד ב – 50% משרה
• אחריות לניהול הלוח הארגוני של המחוז כולל ניהול יומן מנהלת המחוז .
• מתן שרותי מזכירות (הדפסות, תאומי פגישות, תיוקים וכו') למנהל המחוז וצוות העובדים במחוז
• מענים מקצועיים לפניות מתוך ומחוץ למערכת לפי צרכי המחוז.
• קיום קשרי עבודה, סנכרון ותאומם מול מחלקות במטה החברה, המתנ"סים במחוז ועובדיהם וארגונים
• קיום קשר שוטף עם לשכות ראשי רשויות ויו"ר הנהלות המרכזים הקהילתיים בישובים
• תיעוד, רישום ומעקב אחר ביצוע החלטות מנהל המחוז.
• ארגון כנסים ואירועים של המחוז
• שמירה על מידע ארגוני ושליפתו.

תיאור תפקיד פתוח משאבים ב – 50% משרה
• איתור מקורות מימון ושיתופי פעולה אפשריים מול עסקים, קרנות ותורמים פרטיים בארץ ובחו"ל.
• כתיבת תכניות אסטרטגיות לשיתופי פעולה מול המרכזים הקהילתיים
• ניהול כתיבה, עריכה ושליחת בקשות לקרנות ותורמים פרטיים; מעקב שוטף אחרי הבקשות וכתיבת דוחות ודיווחים תקופתיים.
• הנחיית והדרכת מנהלים ואנשי צוות במרכזים הקהילתיים בתחום פיתוח וגיוס משאבים.
• ייזום והובלה של ביקורי תורמים (מהארץ ומחו"ל) במנהלים הקהילתיים
• הכנת חומרים ומידע באנגלית ועברית להגשה
• ניהול מערכת CRM וריכוז כל המידע ברמת המחוז.


תנאי סף
• תואר ראשון - חובה
• חמש שנות ניסיון בתפקידי מזכירות/ ניהול לשכה/ אדמיניסטרציה - חובה
• ניסיון בעבודה בשירות הציבורי בעמותות/מלכ"רים - יתרון
• ייזום וניהול של שיתופי פעולה תלת מגזריים

כישורים נדרשים
• ניסיון בהפעלת תוכנות Office
• סדר וארגון ברמה גבוהה
• יכולת כתיבה ברמה גבוהה, בעברית ובאנגלית
• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש ויכולת מוכחת לעבודה בצוות
• כושר ביטוי וניסוח בכתב ובע"פ ברמה גבוהה

יתרון
• ידיעת שפות נוספות
• רישיון נהיגה ורכב

כפיפות
סגנית מנהל המחוז/ מח' פיתוח משאבים

תנאי העסקה
100%משרה בחוזה אישי

מיקום המשרד
משרדי מחוז דרום / באר שבע

המכרז מיועד לגברים ונשים

יש לשלוח קורות חיים למייל : jobshr@matnasim.org.il עד לתאריך: 9.7.2020
משאבי אנוש



לאגף מחשוב ומערכות מידע דרוש/ה מנהל/ת מערכות כספים ממוחשבותתאריך פרסום: 24/06/20
תיאור התפקיד:

• הדרכה, ייעוץ והטמעה של אופן ניהול מערכת הכספים, במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ.
• התאמת הפעילות הפיננסית לנהלים ולתקנות של החברה –בכפוף ובתאום מנהל אגף מחשוב.
• ביקורים שוטפים במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ – בהתאם לתוכנית העבודה.
• אחראי על מתן מענה שוטף במערכות המידע (הפיננסיות) במרכזיים הקהילתיים בארץ –בהתאם לצורך.
• הדרכת מנהלי החשבונות בכל המערכות הפיננסיות – בתאום עם הבקר הכספי המחוזי.
• מתן מענה לבקרים הכספים בתחום מערכות המידע.
• סיוע בהכנת תוכניות הבראה ו/או שינוי ארגוני במרכזים הקהילתיים בתחום הניהול הכספי.
• שותף באפיון ופיתוח מערכות מידע פיננסיות עבור המרכזים הקהילתיים ומטה החברה
(שדרוגים, ניהול רישיונות ועוד).
• אחראי על יישום המלצות דוחות ביקורת בנושא כספים במערכות מידע.
• חבר בצוות האגף.
• וכל הנדרש בהתאם לצורכי האגף.

תנאי סף:

• בוגר אוניברסיטה תואר ראשון : ראיית חשבון ו/או כלכלן ( ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ)
• רישיון רואה חשבון - יתרון
• תעודת חשב שכר בכיר
• תואר במדעי המחשב - יתרון
• ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח מערכות ממוחשבות

כישורים נדרשים:

• שליטה בתוכנת ניהול פיננסי ( כגון חשבשבת , SAP, CPR, ועוד)
• רישיון רכב חובה – נסיעות ברחבי הארץ
• יחסי אנוש טובים
• עברית ואנגלית ברמה גבוהה

כפיפות: מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע

תנאי העסקה: משרה מלאה דור ג' דרגת מנהל מדור

מיקום המשרה: במשרדי החברה בלוד וברחבי הארץ

יש לשלוח קורות חיים למייל: hr@matnasim.org.il עד לתאריך 5/7/2020




משאבי אנוש



דרוש/ה תומכן/ית למוקד התמיכה באגף מערכות מידעתאריך פרסום: 24/06/20
תיאור התפקיד:

- מענה לתקלות ומתן תמיכה טלפונים לעובדים במרכזים הקהילתיים, ארגונים ובמטה החברה
במגוון תוכנות הנתמכות על ידי אגף המחשוב.
- תמיכה מרחוק ואחריות לטיפול במגוון תקלות במערכות מחשוב ותוכנה.
- הדרכה במתנ"סים ובארגונים ברחבי הארץ – על פי הצורך.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהל האגף.

תנאי הסף:

- השכלה/קורסים רלוונטיים בתחום מחשוב.
- ניסיון בהדרכה והטמעה.
- ניסיון קודם של שנה לפחות במתן תמיכה טכנית- חובה
- רישיון נהיגה-חובה

כישורים נדרשים:

- ניסיון בתמיכה טכנית בארגון גדול-יתרון.
- בעל/ת תודעת שרות ויכולת עבודה בצוות ואחריות אישית גבוהה.
- אוריינטציה טכנית בתחום הטכנולוגיה והמחשוב.
- בעל/ת יכולת למידה עצמית.

כפיפות:

- אחראי צוות תמיכה.

תנאי העסקה:

- 100% משרה

מיקום המשרה:

- משרדי החברה בלוד

את קורות החיים ותעודות השכלה רלוונטיות יש לשלוח עד לתאריך 8/7/2020 למייל jobshr@matnasim.org.il

משאבי אנוש



לסל תרבות ארצי דרוש/ה מנהל/ת מערכות מידע ומחשובתאריך פרסום: 22/06/20
תיאור התפקיד:
• אחריות לניהול, אפיון, תפעול תחזוקה והטמעה של מערכות מידע של הארגון כולל ניהול ושיווק דיגיטלי.
• הטמעה והדרכה של המערכת בקרב המשתמשים בכל רחבי הארץ
• תמיכה במשתמשים במערכת
• טיפול בהרשאות, תקלות וכתיבת אפיונים
• אחריות על כל תחומי המחשוב חומרה, תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע ותוכנה
• אחריות על תקינות המערכת
• אחריות על כל מערך המידע
• הוצאת נתוני פעילות מהמערכת
• ניהול פרויקטים ממוחשבים
• ניהול תקציבי המערכת
תנאי סף :
• תעודות וקורסים רלוונטיים בלימודי מערכות מידע ומחשוב
• תואר ראשון המוכר על ידי מוסד להשכלה גבוה – יתרון
• ניסיון של 3 שנים לפחות עם מערכות מחשוב העוסקות בכספים
• ניסיון מוכח בשיווק דיגיטלי בפרויקטים/ארגונים
• רישיון נהיגה בתוקף
כישורים נדרשים:
• דיוק סדר וארגון
• יחסי אנוש מעולים
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
• ניסיון מוכח בבנייה וניהול אתרים – יתרון
• הכרות עם תחום האומנות התרבות - יתרון

תנאי העסקה:

• 80% משרה בחוזה אישי
כפיפות: מנהל תפעול בסל תרבות

מיקום המשרה: במשרדי החברה למתנ"סים בלוד וברחבי הארץ במקומות בהם פועל סל תרבות

יש לשלוח קורות חיים למייל jobshr@matnasim.org.il, עד לתאריך 5.7.2020

משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ