דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
דרוש/ה תומכן/ית למוקד התמיכה באגף מערכות מידעתאריך פרסום: 19/02/20

תיאור התפקיד:

- מענה לתקלות ומתן תמיכה טלפונים לעובדים במרכזים הקהילתיים, ארגונים ובמטה החברה
במגוון תוכנות הנתמכות על ידי אגף המחשוב.
- תמיכה מרחוק ואחריות לטיפול במגוון תקלות במערכות מחשוב ותוכנה.
- הדרכה במתנ"סים ובארגונים ברחבי הארץ – על פי הצורך.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהל האגף.

תנאי הסף:

- השכלה/קורסים רלוונטיים בתחום מחשוב.
- ניסיון בהדרכה והטמעה.
- ניסיון קודם של שנה לפחות במתן תמיכה טכנית- חובה
- רישיון נהיגה-חובה

כישורים נדרשים:

- ניסיון בתמיכה טכנית בארגון גדול-יתרון.
- בעל/ת תודעת שרות ויכולת עבודה בצוות ואחריות אישית גבוהה.
- אוריינטציה טכנית בתחום הטכנולוגיה והמחשוב.
- בעל/ת יכולת למידה עצמית.

כפיפות:

- אחראי צוות תמיכה.

תנאי העסקה:

- 100% משרה

מיקום המשרה:

- משרדי החברה בלוד

את קורות החיים ותעודות השכלה רלוונטיות יש לשלוח עד לתאריך 1/3/20 בשעה 14:00
למייל jobshr@matnasim.org.il
משאבי אנוש



דרוש/ה מנחה לתוכנית סיפור על הדרך לאזור ירושלים והדרוםתאריך פרסום: 16/02/20
תכנית סיפור על הדרך: מקיימת מפגשים בין מספרים בהתנדבות מקהילת יוצאי אתיופיה
עם קבוצות מאזינים על המורשת היהודית ציונית, העלייה וההשתלבות בארץ.


תיאור התפקיד:
• איתור, לווי ארגון והכשרת מספרים מתנדבים
• איתור מרכזים קהילתיים להפעלת התוכנית והנחיתם.
• הפעלת תוכנת הרישום והדיווח.
• תאום בתים מארחים ומספרים.
• תחזוקת עמוד פייסבוק ואתר אינטרנט.
• יצירת מאגרי מידע למתנדבים/ולמארחים.
תנאי סף:
• תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה המוכר בארץ בתחום: חינוך, חינוך בלתי פורמלי, קהילה וחברה-
• ניסיון בהדרכה
כישורים נדרשים:
• ידע בתוכנות office ושליטה במדיה ברשתות חברתיות.
• עבודה בשעות גמישות
• ניסיון כמספר על הנרטיב של קהילת יוצאי אתיופיה – יתרון
• דובר אמהרית/טיגרית – יתרון
• רישיון נהיגה ורכב
כפיפות: למנהל התוכנית סיפור על הדרך בחברה למתנ"סים
תנאי העסקה: 50% משרה בחוזה אישי
מיקום המשרה: במשרדי החברה למתנ"סים בלוד וברחבי המרכזים הקהילתיים בירושלים ובדרום.
התפקיד מיועד לנשים וגברים
( לבירור שאלות ניתן לפנות למנהל התוכנית בני גושן – 0529256187)
יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 28/2/2020 למייל: jogbshr@matnasim.org.il

משאבי אנוש



למחוז הדרום דרוש/ה מנהל/ת משרדתאריך פרסום: 13/02/20

תיאור התפקיד
• אחריות לניהול המשרד המחוזי
• מתן שרותי מזכירות ( הדפסות, תאומי פגישות, תיוקים, ניהול הלוח הארגוני וכו') למנהל וצוות העובדים במחוז.
• ניהול המשרד סנכרון ומעקב אחרי משימות.
• מענה בכתב ובעל פה לפניות שמגיעות מתוך המערכת ומחוץ למערכת.
• תאום, סנכרון ומעקב אחרי החלטות מול מחלקות במטה החברה, ממנהלי המרכזים הקהילתיים במחוז ועובדיהם.
• קשר שוטף עם לשכות ראשי הרשויות ויו"ר הנהלות המרכזים הקהילתיים של המחוז.
• ביצוע הוראות תשלום ומעקב אחרי ניצול תקציב המחוז.
• כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחרי ביצוע ההחלטות של מנהל המחוז.
• ריכוז המידע השוטף מול מנהלי המרכזים הקהילתיים של המחוז.

תנאי סף:
• תואר ראשון – חובה
• חמש שנות ניסיון בתפקידי מזכירות/ ניהול משרד/ אדמיניסטרציה – יתרון

כישורים נדרשים:
• ניסיון בהפעלת תוכנת אופיס
• תודעת שירות גבוה, יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות
• כושר ביטוי וניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה

כפיפות: מנהל המחוז

תנאי העסקה: דרוג מנהלי דרגת מנהל/ת משרד

מיקום המשרה: משרדי החברה למתנ"סים בבאר שבע


המכרז מיועד לגברים ונשים

- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -- -
יש לשלוח קורות חיים למייל : hr@matnasim.org.il תוך ציון מכרז לתפקיד מנהל/ת משרד מחוז דרום עד לתאריך 23/2/2020




משאבי אנוש



דרוש/ה רכז/ת מדיה חברתית וניהול קמפייניםתאריך פרסום: 11/02/20

תיאור התפקיד:
• ניהול וביצוע קמפיינים עבור גורמים פנימיים וחיצוניים בדיגיטל ורשתות חברתיות.
• ניהול תיק לקוח – התנהלות מול קבוצת וואצפ, העלאת תכנים ותוכניות.
• קביעת האסטרטגיה השיווקית, יוזמה וחשיבה מערכתית למען ובשביל הלקוח.
• ניהול תיקי לקוחות.
תנאי סף:
• תואר ראשון – יתרון
• ידע בשימוש באפליקציות לקידום תכנים בפייסבוק ובאינסטגרם
• יכולת התנסחות ברמה גבוהה בעברית בכתב ובעל פה.
• ניסיון בפרסום דרך רשתות חברתיות ובגוגל
• ניסיון בהקמת קמפיינים בדיגיטל משלב הקריאייטיב עד אופטימיזציה כולל remarketing ו retargeting
• ניסיון בעבודה מול משרדי פרסום מוסדות/ ארגונים – חובה
כישורים נדרשים:
• ראש גדול
• יחסי אנוש טובים
• ידע בתחום ה seo - יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
כפיפות:
• מנהלת יחידת הפרסום

תנאי העסקה:
• חצי משרה (50%) בחוזה אישי
מיקום המשרה:
• משרדי החברה למתנ"סים בלוד רחוב המלאכה 4

יש לשלוח קורות חיים בצרוף אישורי השכלה למייל jobshr@matnasim.org.il עד 20/02/2020 בשעה 12:00

משאבי אנוש



למחלקת ילדים, נוער וצעירים דרוש/ה מנהל/ת תכנית חינוכית בספורטתאריך פרסום: 03/02/20
איתור חיצוני

לתכנית הוקמה על מנת לקדם מנהיגות צעירה בספורט ובקהילה, ולהעניק לילדים וילדות הפעילים במסגרות ספורט במרכזים הקהילתיים תכנים ערכיים חינוכיים וחברתיים. כמו כן התכנית פועלת לקידום שיתופי פעולה בין מגזריים ומניעת אלימות וגזענות.

תיאור התפקיד:
● אחריות כוללת את בנייה ויישום תכנית עבודה להטמעת תכניות חינוכיות בקבוצות ספורט במרכזים קהילתיים בפריסה ארצית.
● ניהול והובלת תהליכים חינוכיים במרכזים הקהילתיים מול הנהלות ואנשי מקצוע.
● תפעול צוות מנחים בפריסה ארצית .
● פיתוח שותפויות ברשויות מקומיות, ארגונים ומוסדות.
● תיאום והובלת הכשרה של מדריכים צעירים במרכזים הקהילתיים
● יצירת שותפויות ופעילויות משותפות בין מרכזים קהילתיים
● תיאום של סדנאות אינטראקטיביות לילדים, הורים ומאמנים.
● אחריות על עמידה במסגרת תקציבית ותכנית על פי מדדים ויעדים.
כישורים ותנאי סף:
● איש/אשת חינוך וחברה בעל רקע וניסיון בניהול תכניות של לפחות 3 שנים.
● ניסיון בניהול צוות עובדים ושותפים
● יכולת הנעה ורתימה של שותפים חדשים.
● ניסיון בהדרכה, הכשרה והנחייה של ילדים, נוער ובוגרים.
● ניסיון עם התנהלות של מועדון ספורט, מסגרות נוער ומתנ"סים.
● בעל/ת ניסיון בהפעלת תכניות במרחב קהילתי ובמיוחד בחברה הערבית.
● יחסי אנוש מעולים.
● בעל/ת יכולות גבוהות בניהול פרויקטים ותקציב
● רישיון נהיגה
כפיפות: מנהל/ת מחלקת ילדים, נוער וצעירים
תנאי העסקה: 100% משרה
מיקום המשרה :במשרדי החברה בלוד
קו"ח יש לשלוח אל: jobshr@matnasim.org.il עד לתאריך 20.2.2020




משאבי אנוש



למחלקת ילדים, נוער וצעירים מנהל/ת אזור ורכז/ת תחום צמי"ד לתכנית נוער ארציתתאריך פרסום: 03/02/20
איתור חיצוני
רקע
לתכנית שאק"ל (שטח, אקסטרים, קהילה לנוער) בהובלת החברה למתנ"סים הארצית, דרוש/ה מנהל/ת אזור ורכז/ת מפעלים ארצי. התכנית מקיימת פעילויות אטרקטיביות לנוער באמצעות התנסויות בשטח, התמודדות עם אתגרים והרפתקאות לשם הגברת תחושת המסוגלות, העצמה אישית ופיתוח מנהיגות נוער מקומית בכל רחבי הארץ.
תיאור התפקיד:
• מהווה חלק מצוות התכנית הארצית ואחראי/ת על תחום צרכים מיוחדים בתכנית הארצית.
• ליווי וחניכת קבוצת מדריכים בוגרים בפריסה אזורית.
• פיתוח והתאמת תכנית הדרכה ארצית לנוער בעל צרכים מיוחדים.
• אחריות על התאמת המפעלים ארציים (טיולים, מחנות, סדנאות, ימי שיא וכו') לנוער בעל צרכים מיוחדים.
• אחריות על הכשרת צוות המדריכים הבוגרים בתכנית בתחום קבוצות נוער עם צרכים מיוחדים.
• סיוע, בקרה ומעקב בתחום הכספים.

כישורים ותנאי סף:
• תואר ראשון- יתרון.
• בוגר/ת תנועת/ארגון נוער.
• ניסיון בתחום החינוך - עדיפות.
• יכולת ליווי, חניכה והפעלת צוות.
• ניסיון משמעותי בפיתוח תכניות הדרכה חינוכיות לנוער בתחום החינוך הבלתי פורמאלי.
• הכרות מעמיקה וניסיון בעבודה עם נוער עם צרכים מיוחדים.
• ניסיון ויכולת בהוצאה לפועל של אירועים, טיולים, מחנות וכו'.
• יכולת תכנון לטווח ארוך וקצר.
• יכולת הבניית תהליכים חינוכיים-ארגוניים.
• נכונות ללילות מחוץ לבית.
• הכרה מעולה של office בכלל ו excel בפרט.
• רישיון נהיגה.
כפיפות: מנהל/ת תכנית שאק"ל
תנאי העסקה: 100% משרה
מיקום המשרה :במשרדי החברה בלוד
קו"ח יש לשלוח אל: jobshr@matnasim.org.il עד לתאריך 20.2.2020
משאבי אנוש



למחלקת ילדים, נוער וצעירים מנהל/ת אזור ורכז/ת מפעלים לתכנית נוער ארציתתאריך פרסום: 03/02/20

איתור חיצוני

רקע
לתכנית שאק"ל (שטח, אקסטרים, קהילה לנוער) בהובלת החברה למתנ"סים הארצית, דרוש/ה מנהל/ת אזור ורכז/ת מפעלים ארצי. התכנית מקיימת פעילויות אטרקטיביות לנוער באמצעות התנסויות בשטח, התמודדות עם אתגרים והרפתקאות לשם הגברת תחושת המסוגלות, העצמה אישית ופיתוח מנהיגות נוער מקומית בכל רחבי הארץ.
תיאור התפקיד:
• מהווה חלק מצוות התכנית הארצית ואחראי/ת על תחום המפעלים בתכנית הארצית.
• ליווי וחניכת קבוצת מדריכים בוגרים בפריסה אזורית.
• ניהול ואחריות על הפן המנהלתי של התכנית בכל ההיבטים: רכש, תפעול, לוגיסטיקה ומנהלה.
• הוצאה לפועל של מפעלים ארציים: טיולים, מחנות, סדנאות, ימי שיא וכו'.
• ניהול ואחריות על כל מפעלי התכנית (טיולים, סיורים, ימי שיא, מחנות ועוד) בכל ההיבטים: רכש, תפעול, לוגיסטיקה ומנהלה.
• ריכוז תחום הבטיחות בתכנית (הכשרות בטיחות, הטמעת תהליכים חינוכיים, תחקירי בטיחות ועוד).
• סיוע, בקרה ומעקב בתחום הכספים.
כישורים ותנאי סף:
• תואר ראשון-יתרון.
• בוגר/ת תנועת/ארגון נוער.
• ניסיון בתחום החינוך - עדיפות.
• יכולת ליווי, חניכה והפעלת צוות.
• יכולת ארגונית גבוהה וניסיון בניהול תקציב.
• ניסיון ויכולת בהוצאה לפועל של אירועים, טיולים, מחנות וכו'.
• יכולת תכנון לטווח ארוך וקצר.
• יכולת הבניית תהליכים חינוכיים-ארגוניים.
• נכונות ללילות מחוץ לבית.
• הכרה מעולה של office בכלל ו excel בפרט.
• רישיון נהיגה.
כפיפות: מנהל/ת תכנית שאק"ל
תנאי העסקה: 100% משרה
מיקום המשרה :במשרדי החברה בלוד
קו"ח יש לשלוח אל: jobshr@matnasim.org.il עד לתאריך 20.2.2020
משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ