דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
דרוש/ה מדריכי/ות לתוכנית קרב - ארגון חברתי – חינוכי בפריסה ארציתתאריך פרסום: 18/08/19

הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• העברת שיעורי טכנולוגיה לילדי בית הספר היסודי
• ניהול שיעור וכיתה
• העברת שיעורים חווייתיים ומהנים וגם מאתגרים
דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• ניסיון קודם בהדרכה או בהוראה
• גישה טכנולוגית וידע בתחומי המחשבים, רובוטיקה, תלת ממד, מכטרוניקה.
• שליטה גבוהה בתוכנות האופיס וגלישה באינטרנט.
• יכולת חשיבה לוגית ויצירתיות
• גישה פדגוגית ויכולת ניהול כיתה
• יכולת למידה עצמית
• נדרשת ניידות
• יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים
• ידע בתכנות יתרון.

מיקום המשרה – שפלה, ירושלים, צפון הארץ, מרכז הארץ
היקף משרה - העבודה בשעות הבוקר במשרה מלאה/חלקית.
מועד תחילת עבודה – מיידי
* לא ניתן לעבוד במשרה במקביל לתפקיד במשרד החינוך
יש לשלוח קו"ח למייל thumrobcom@gmail.comעד לתאריך 29.8.2019
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו
משאבי אנוש



ליחידות לקידום נוער לתוכנית הילה דרושים מורים לתקשוב הגשה לבגרותתאריך פרסום: 18/08/19
ליחידות לקידום נוער לתוכנית הילה במרכז הארץ דרושים מורים לתקשוב הגשה לבגרות
הדרישות למקצוע תקשוב
1.הכרה יסודית של המחשב (טכנאי פי. סי)
2. הכרה של תחום הרשתות
3.הכרת תוכנת פאקט טרייסר
4. ראש גדול ויצירתי, אהבה ותשוקה לעבודה משמעותית עם נוער בסיכון.


مطلوب لوحدة النهوض بالشبيبة في مدينة الطيبة وكفر قاسم معلم لموضوع الحوسبة (תקשוב).
6 ساعات تعليمية أسبوعيا (في كل وحدة)
ساعات العمل- في ساعات الصباح والمساء.
المعنيين التوجه للموجهة التربوية ايفيت تلحمي تلفون:
0528488802


יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך : 28.8.19
למייל:
inga@matnasim.org.il
משאבי אנוש



דרוש/ה מזכירה למחוז דרוםתאריך פרסום: 18/08/19
תיאור התפקיד
• ניהול שוטף של המשרד – תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול יומנים
• הזנת נתונים למערכת ממוחשבת ומעקב אחר נתונים
• הכנת דוחות אקסל \מצגות\הדפסות
• סיוע בהפקת אירועים, כנסים והשתלמויות
• טיפול ברכש
• מעקב תקציבי.
• מתן שרות לעובדי המחוז
• קשר עם מנהלי ועובדי המתנסים
• קשר עם מטה החברה
• מענה טלפוני

כישורים נדרשים
• מענה טלפוני
• תואר ראשון
• ניסיון מוכח בניהול משרד הכולל עבודה מול לקוחות/ספקים
• שליטה וניסיון בהפעלת תוכנות אאוטלוק ואופיס - חובה (פאוור פוינט ואקסל) סאפ – יתרון
• שליטה בגוגל דוקס
• ראש גדול, תודעת שרות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה תחת לחץ
• יכולת ניהול וארגון גבוהים.

כפיפות
מנהל המחוז

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי (מעמד מותנה)


מיקום המשרד
משרדי החברה בבאר שבע

היקף משרה
50%

המכרז מיועד לגברים ונשים

יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך: 27.8.2019 בצירוף אישורי השכלה למייל: jobshr@matnasim.org.il

משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת לפיתוח משאבים וקשרי עסקים קהילה במחוז צפוןתאריך פרסום: 14/08/19
דרוש/ה מנהל/ת לפיתוח משאבים וקשרי עסקים קהילה במחוז צפון

הגדרות התפקיד:

- איתור מקורות מימון ושיתופי פעולה אפשריים מול עסקים, קרנות ותורמים פרטיים בארץ ובחו"ל

- כתיבת תכניות אסטרטגיות לשיתופי פעולה מול המרכזים הקהילתיים

- ניהול כתיבה, עריכה ושליחת בקשות לקרנות ותורמים פרטיים; מעקב שוטף אחרי הבקשות וכתיבת דוחות ודיווחים תקופתיים.

- הנחיית והדרכת מנהלים ואנשי צוות במרכזים הקהילתיים בתחום פיתוח וגיוס משאבים.

- ייזום והובלה של ביקורי תורמים (מהארץ ומחו"ל) במינהלים הקהילתיים

- הכנת חומרים ומידע באנגלית ועברית להגשה

- ניהול מערכת CRM וריכוז כל המידע ברמת המחוז.


דרישות:

- תואר B.A ומעלה עם 3 שנות ניסיון בתחום בארגוני תשתית או בעל/ת ניסיון רחב של לפחות 5 שנים בגיוס משאבים לארגוני מגזר השלישי, בארגונים לא-ממשלתיים ועמותות ישראליות ובינלאומיות.
- ניסיון בפיתוח, ייזום וניהול של שיתופי פעולה תלת מגזריים
- ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי
- אנגלית שפת-אם או ברמת שפת אם
- יכולת כתיבה שיווקית גבוהה, בעברית ובאנגלית
- ניסיון בניהול מדיה חברתית
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה והנעה בצוות
- יצירתיות, גמישות מחשבתית ויכולת חשיבה 'מחוץ לקופסא'
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות, מסירות ונאמנות לארגון
- יכולת עמידה מול קהל
- ניסיון בהנחיה והדרכה בתחום גיוס משאבים
תנאי העסקה – 100% משרה

יש לשלוח קורות חיים עד ה 27.8.2019 למייל: jobshr@matnasim.org.il

משאבי אנוש



דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה בלשכת מנכ"ל החברה למתנ"סיםתאריך פרסום: 13/08/19
תיאור התפקיד
• ניהול וביצוע משימות מזכירות, מתן מענה ללשכה המשפטית, מבקר החברה וראש מטה מנכ"ל
• סיוע וגיבוי למנהלת לשכת מנכ"ל
• הזנת נתונים למערכת ממוחשבת ומעקב אחר נתונים
• ריכוז שירותי מזכירות שונים לבעלי התפקידים בלשכה – (תיאום פגישות, טלפונים, הדפסות \ צילום מסמכים, תיוקים)
• תיאום ומעקב אחר קבלת תשובות מגורמים שונים לפניות המחלקות הרלוונטיות
• מעקב תקציבי
• הכנת חומרים לישיבות
• כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר החלטות
• וכל משימה נוספת הנדרשת מהתפקיד


כישורים נדרשים
• ניסיון מוכח בתפקיד דומה מעל שנתיים
• שליטה וניסיון בהפעלת תוכנות אאוטלוק ואופיס – חובה.
• ראש גדול, תודעת שרות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה תחת לחץ.
• יכולת ניהול וארגון גבוהים.
• עברית רהוטה, יכולת הבעה גבוה בכתב ובע"פ
• עדיפות לזמינות מיידית
• תואר ראשון - יתרון
• אנגלית ברמה גבוה - יתרון
• שליטה פאוור פוינט, אקסל וסאפ, גוגל דוקס - יתרון.

כפיפות
רמ"ט מנכ"ל, היועצת המשפטית ובעלי התפקידים הרלבנטים להם ניתן השירות בלשכת המנכ"ל.

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי

מיקום המשרד
משרדי החברה למתנ"סים בלוד

היקף משרה
100% משרה

המכרז מיועד לגברים ונשים.

יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 21/8/19, בצירוף אישורי השכלה למייל jobshr@matnasim.org.il
משאבי אנוש



לתוכנית היל"ה – תוכנית חינוכית – רחבת היקף בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת ארציתתאריך פרסום: 08/08/19

הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד:
מנהל/ת התוכנית אחראי/ת על ניהול כולל של התוכנית הכולל: אחריות על כל המערך המקצועי-חינוכי/פדגוגי והניהול הכרוך בכך וכל זאת בתאום עם מטה קידום נוער- היל"ה במשרד החינוך.
להלן הנושאים העיקריים שבאחריות מנהל התוכנית:
• אחריות על הפעלת התוכנית החינוכית – פדגוגית ברמה ארצית
• אחריות על ההיבטים הארגוניים הקשורים בבני נוער ובמורים (כולל הבניית מסלולי למידה, ארגון חומרי למידה, אמצעי עזר, המחשה ומיחשוב, מבחנים ועוד)
• אחריות על הבניית מערך הנחייה והשתלמויות לצוות המורים.
• אחריות על גיוס הצוות המנהלי והחינוכי
• ניהול התוכנית וניהול ישיבות הצוות
• דיווח שוטף על יישום התוכנית למנהל קידום נוער ויחידות המשרד הרלוונטיות במשרד החינוך
• השתתפות בוועדת תכנון ומעקב ארצית, האחראית להפעלת התוכנית
• קשר תקין עם מטה היל"ה במשרד החינוך , כולל המחוזות ובעלי התפקידים בישוביים
• קשר שוטף עם הרשויות המקומיות בהן מתקיימת התוכנית
• טיפוח מתמיד של איכות העבודה וקיום תהליכי פיתוח וחדשנות בתוכנית
דרישות סף להגשת מועמדות:
• תואר שני
• רשיון הוראה או תעודת הוראה בחינוך העל יסודי
• ניסיון של לפחות 10 שנים באחד מהבאים
o ניהול בית ספר על יסודי מוכר
o ניהול מרכז השכלה ו/או ניהול תחום באחד ויותר מהתחומים הבאים: חינוכי או פדגוגי או טיפול של לפחות 500 בני נוער משכבות הגיל העל יסודי (בכל שנה משנות הניסיון הנדרשות)
יתרון יינתן לניסיון בעבודה בשני תחומים או יותר מהתחומים הבאים: חינוכי או פדגוגי או טיפולי עם בני נוער מאוכלוסיות בסיכון ו/או נוער מנותק.
תנאים כללים
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהלת היחידה לפרויקטים לאומיים
מיקום: משרדי החברה בלוד וברחבי הארץ
תחילת עבודה: מידי

יש לשלוח קו"ח תעודות השכלה ואישורים על הניסיון הרלוונטי למיילjobshr@matnasim.org.il עד תאריך 20/8/19 בשעה 14:00
משאבי אנוש



מבקר/ת פנימי/ת ליחידת הביקורת הפנימיתתאריך פרסום: 08/08/19
להלן הודעה על תפקיד פנוי בהיקף של משרה מלאה

תיאור התפקיד:
· ביצוע ביקורת פנימית, בחברה למתנ"סים, במתנ"סים הפועלים תחת החברה ובגופים נוספים העומדים
תחת ביקורת מבקר החברה.
·בדיקת סדרי המינהל הכללי והכספי בהתאם לתקני הביקורת המקובלים ועל פי הנחיות מבקר החברה.
·ביצוע בדיקות, איסוף נתונים, קיום פגישות עם הגורמים המבוקרים (עובדים ומנהלים), סיור באתרי
הפעילות ברחבי הארץ וכתיבה עצמאית של דוחות ביקורות.
·הצגת ממצאי הביקורת, מסקנותיה והמלצותיה בפני מנהלי הגופים וחברי וועדת הביקורת של הגופים
המבוקרים.
·ניהול עבודת יועצים חיצוניים.
·ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

תנאי הסף:
·רו"ח
·בעל תואר אקדמי בתחומים הבאים: חשבונאות/ כלכלה/ מנע"ס/ משפטים/ תעו"נ – חובה
·תואר שני במינהל ציבורי עם התמחות בביקורת פנימית – יתרון
·ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודת ביקורת פנימית, לחילופין השתתפות בהשתלמות מקצועית שאישרה
הוועדה לענייני השתלמויות, כאמור בסעיף 3(א)(5) לחוק הביקורת הפנימית בתוספת ניסיון של 3
שנים לפחות בעבודת ביקורת פנימית - חובה
·ניסיון בעבודה עם מתנ"סים, עמותות ו/או חברות ממשלתיות – יתרון

כישורים נדרשים:
·יכולת ניסוח כתיבה והבעה ברמה גבוה.
·יכולת ניתוח תהליכים, זיהוי וניתוח חריגים וחשיבה מחוץ לקופסה, יוזמה ויכולת התמודדות עם מצבים
מורכבים.
·יחסי אנוש טובים, קיום קשרי עבודה טובים עם מבוקרים ועמיתים.
·יכולת הבעה וכתיבה טובה באנגלית
·ידע נרחב ביישומי מחשב, בדגש על שליטה ב-EXCEL ברמה גבוה
·רישיון נהיגה חובה

כפיפות:
מבקר החברה

תנאי העסקה:
בדירוג מפעלי, דרגת מנהל מחלקה

מיקום המשרה:
במשרדי החברה בלוד, יידרשו נסיעות ברחבי הארץ בהתאם לצורך.

המכרז מיועד לגברים ונשים כאחד

יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך יום רביעי 21/8/19 בשעה 12:00 למייל: hr@matnasim.org.il

משאבי אנוש



דרוש/ה מדריך/מדריכה לתכנית "דע מאין באת "תאריך פרסום: 24/07/19

לתוכנית קרב - ארגון חברתי – חינוכי בפריסה ארצית
תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• הדרכת תלמידי כיתות ו' בתכנית "דע מאין באת" – תכנית העשרה מגוונת בתחום הזהות היהודית הפלורליסטית
• ייזום הובלת פרויקטים שונים בבתי הספר
• הנחית מפגשי הורים וילדים
דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• בוגרי תואר ראשון ומעלה בתחום מדעי הרוח החברה או היהדות
• נסיון מוכח בהדרכה – עדיפות נסיון בחינוך בלתי פורמלי והכרות עם בתי ספר
• השתתפות חובה בהשתלמויות לאורך השנה
• ניידות חובה

מיקום המשרה –לפי אזור המגורים– אפשרות העסקה באזור צפון, מרכז, דרום
היקף משרה - גמיש - בשעות פעילות בית הספר – מתאים למשרת הורה
מועד תחילת עבודה – 1.9.19

* לא ניתן לעבוד במשרה במקביל לתפקיד במשרד החינוך

תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד לתאריך – 25/8/2019
יש לשלוח קו"ח למייל shulac@karev.org.il

• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו

משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תחום שיווק ויחסי ציבורתאריך פרסום: 18/07/19

תיאור התפקיד:
1. פיתוח אסטרטגיה בתחום ההסברה בבריאות הנפש לתכניות עמיתים והטמעתן בעשייה בשטח.
2. פיתוח אסטרטגיה בתחום השיווק לתכניות עמיתים והטמעתן בעשייה בשטח.
3. פיתוח ידע וכלים בתחום השיווק והטמעתו בקרב מנהלות תכניות, מנחות ורכזים.
4. הובלת תהליך מיתוג התוכניות
5. ריכוז ואיסוף מידע באופן על העשייה הייחודית המתקיימת במרכזים הקהילתיים.
6. כתיבה, עריכת חומרים והפצתם בתוך התוכנית ומחוצה לה באמצעות אתר אינטרנט, ניוזלטר, פייסבוק, מיילים.
7. שיווק התוכניות בתוך הארגון: החברה למתנסים: חומרים למייל יום ב', עלונים, ידיעונים וכנסים.
8. שיווק התוכניות מחוץ לארגון : השתלבות והפקת כנסים מקצועיים, עבודה מול משרד הבריאות ורכזות סל שיקום, ארגונים נוספים במערך השיקום.
9. הכנת פליירים – לפי תכנים רלוונטים והתאמתם לשפות נוספות בהתאם לצורך.
10. הפקת פרסומים ותוצרים (פליירים, מוצרים למכירה, ברכות לחגים ועוד).
11. קשר עם רכז המדיה החברתית.
12. עבודה מול יח"צ של החברה למתנסים.
13. קשר ישיר מול מנהלי תכניות, מנחות ורכזי התוכניות.
תנאי סף:
1. תואר שני בתחומי השיקום/ טיפול (עו"ס, פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, טיפול בהבעה ויצירה) או בתחום השיווק / תקשורת ויחסי ציבור
2. היכרות עם תוכניות חברתיות – קהילתיות
3. היכרות עם מערך השיקום בבריאות הנפש
4. ניסיון בעולם ההסברה, השיווק והיח"צ
כישורים נדרשים:
1. יכולת כתיבה וניסוח
2. יכולת הבעה בעל פה
3. יכולת לעבוד תחת לחץ ולעמוד בלוחות זמנים
4. יכולת להניע אנשים לפעולה ולעבודה בשותפויות
5. יצירתיות ויוזמה
6. עבודה עצמאית
7. התפקיד מצריך נסיעות
כפיפות: מנהלת תוכניות עמיתים
מיקום המשרה: משרדי החברה בלוד
היקף משרה: 75%
קו"ח מתאימים בלבד יש לשלוח למייל: amitim@matnasim.org.il עד התאריך 31.8.2019
התפקיד מיועד לנשים וגברים
משאבי אנוש



דרוש/ה מדריך לצילוםתאריך פרסום: 11/06/19
לתוכנית קרב - ארגון חברתי – חינוכי בפריסה ארצית
תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
• מדריך לקולנוע טלויזיה וסטילס
• לימוד מעשי של צילום בבתי ספר יסודיים וחט"ב בצפון ומרכז

דרישות התפקיד להגשת מועמדות
• בוגרי בתי ספר לצילום- חובה
• לימודי צילום וידיאו וסטילס במוסד מוכר
• נסיון בהוראה

מיקום המשרה צפון ובמרכז הארץ
היקף משרה - 12 שעות שבועיות, העבודה בשעות הבוקר לפי ביצוע שעות בפועל
מועד תחילת עבודה – 01.09.19

* לא ניתן לעבוד במשרה במקביל לתפקיד במשרד החינוך

תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד לתאריך-25.08.19
• יש לשלוח קו"ח למייל _yoava@karev.org.il
__________________

• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
• רק פניות מתאימות יענו
צשאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ