השבוע זה קרה בפעם הראשונה: כנס "שיווק יוצר קהילה 2017" יצא לדרך. הכנס הוקם על ידי היחידה לדוברות והוא כוון לכל העוסקים בשיווק, קהילה ומה שביניהם.
הכנס עסק בהיכרות עם האפשרויות העומדות בפנינו לתרום לתפקיד המרכז הקהילתי בבינוי קהילה.
יחד עם זאת, להעמיק את ההבנה בשימוש במשאב הקהילתי בהקשר הדיגיטלי לא רק כמטרה אלא ככלי על מנת לענות על צרכי השיווק ביצירת מוניטין, רישום לפעילויות ואירועים, גיוס מתנדבים, כ"א, ועוד.
את ההרצאות העבירו נשות ואנשי שיווק ותקשורת בכירים ומקצועיים מחברות גדולות בארץ. הם חלקו עם 300 אורחים את ניסיונם ונכנסו לפרטים הקטנים ביותר, כדי שאחר כך נוכל להשתמש באותם הכלים עבור המטרות השיווקיות שלנו. הם נגעו בהצגת העולם בו עלינו לפעול, במגמות, מאפייניו ומאפייני חברי הקהילה הצורכים תוכן וגם יוצרים תוכן במדיה.
את הכנס פתחה סיון קלינגבייל, עיתונאית, כתבת מובילה ב- THE MARKER, מגישת 'עושות חשבון' בערוץ 10 ומתמחה בשיווק ופרסום.
אחריה הרצה רוני צייג, מנהל תחום הדיגיטל, מפיק ובמאי בחינוכית. אחראי להצלחה הפנומנלית של החינוכית בפייסבוק שהסביר לאורחים איך להפוך קונספט מיושן ונוסטלגי לתוסס ואקטואלי.
אחריו עלה לבמה שרון ימינחה, ראש מדור דיגיטל וניו מדיה במשטרת ישראל, גורם מרכזי במהפך הדיגיטלי תקשורתי שעברה ועוברת משטרת ישראל.
בהמשך שמענו את עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק של קבוצת זאפ שנתן לנו כלים לשיווק דיגיטלי.
את הכנס חתמה סיון רהב מאיר, עיתונאית, כתבת חדשות, פובליציסטית ומנחת טלויזיה ורדיו ישראלית עם הרצאה מרתקת על עידן ה- I MEDIA .
את הכנס הנחה גיל קול, מנהל מערך התקשורת בחברה למתנ"סים. ואת הברכות נשא מנכ"ל החברה למתנ"סים, רז פרויליך וורדה לוי, מנהלת רשת קהילה ופנאי בחולון אשר ארחו את הכנס.