הרגע הזה שסבתא מבקשת חוות דעת על הגלאקסי 7S אדג' החדש: תכנית חדשה של תנועת של"מ (שירות לאומי למבוגר) של החברה למתנ"סים הארצית מחברת את סבא וסבתא למשפחה.
בשנים האחרונות, הטכנולוגיה מתקדמת בקצב שיא: הטלפונים החכמים משתדרגים כל שנה, תקשורת בין בני המשפחה והחברים נעשית דרך הרשתות החברתיות והשירותים הבסיסיים והיומיומיים הופכים לדיגיטליים: הבנקים, סניפי הדואר ואפילו קופות החולים, מתאימים עצמם לעידן הטכנולוגי, וצרכנים בני גיל הזהב לא מצליחים לעמוד בקצב.
בשבילם, הכניסה לעולם הניו מדיה היא משימה לא פשוטה. לשם כך, יוזמה חדשה של חברת פרטנר בשיתוף עמותת תפוח הניבה תכנית משותפת עם תנועת של"מ. עשרות רבות מתנדבי של"מ (המונה 15 אלף פנסיונרים) מפיצים את בשורת המדיה החברתית והדיגיטלית לגיל הזהב באמצעות הדרכות ומפגשים קבוצתיים מרתקים. בדרך זו, סבא וסבתא יוכלו לקחת חלק בקבוצות וואטסאפ משפחתיות, לעקוב אחרי אירועים ותמונות באינסטגרם ובפייסבוק, להשתמש בשירותים הציבוריים שהפכו לדיגיטליים ולקחת חלק פעיל מההווי המשפחתי שלרוב נמנע מהם בעקבות הפערים הדיגיטלים.