|
איך מחפשים עובדים בדרך מיוחדת? |
ברשת קהילה ופנאי חולון השיקו תהליך גיוס חדשני ויצירתי במיוחד, כאשר הכוכבים של הקמפיין הם לא אחרים מאשר, העובדים של הרשת עצמם.
בזמן בו מעסיקים נלחמים על איוש משרות, בחולון לא מבזבזים זמן יקר. הם החליטו לצאת עם קמפיין גיוס מיוחד וחדשני: "הפנים היפות של הרשת" השם את עובדי הרשת בחזית. הקמפיין מדגיש את יתרונות העבודה ברשת, את אופייה הקהילתי ומזמין את דורשי העבודה להצטרף אלינו, ובמקביל מעצים את עובדי הרשת ומחזק את תחושת הגאווה והשייכות לארגון. עבור התהליך הוקם צוות חשיבה רחב של עובדי הרשת שלמד את צרכי הארגון ואת שוק התעסוקה כיום. התוצרים כולם נוצרו על ידי חברי הצוות, שלהפקתם הצטרפו אנשי מקצוע מהקהילה.
לקמפיין נבחרו עובדים המייצגים הון אנושי מגוון מקשת רחבה של תפקידים והוא מפורסם במגוון גדול של ערוצי מדיה, פנים וחוץ ארגוניים וכבר זוכה לתהודה גבוהה הן מעובדי הרשת והן מתושבי העיר. אז איך זה להופיע על שלטים בכל העיר? עומר פורת, מנהל תחום הנוער במרחב לב העיר: "לאחרונה הרבה שואלים אותי, איך זה להיות על שלטים בכל העיר? אז קודם כל, כיף גדול. מודה. אף פעם לא יצא לי לראות את עצמי על תחנות אוטובוס, תוך כדי ריצה ברחוב. מוזר. אבל יחד עם זאת, מתלווה הרגשה של שליחות ענקית. נבחרתי לייצג את רשת קהילה ופנאי חולון שהיא ללא ספק הבית שלי". גם אדר בר אילן, מנהל שלוחת בית ספר רביבים של מרכז קהילתי וולפסון: "פתאום ראו אותי בתחנות האוטובוסים ושאלו למה כדאי לעבוד ברשת קהילה ופנאי. אני עובדת ברשת כבר 25 שנה, בשבילי היא כבר כמעט שני שליש מהחיים שלי היא בית בשבילי, את אשתי הכרתי בזכות הרשת, סביבת העבודה קהילתית וקרובה לבית ולמשפחה שלי וכן...הסיפוק שלי הוא עצום."
|
|
|
|
|
|
|