• עבור לתוכן העמוד
  • עבור לטופס צור קשר
  • עבור למפת אתר
  • עבור להצהרת נגישות
רכיבי נגישות
  • הדגשת ניווט מקלדת והתאמה לקורא מסך
  • בחר גודל פונט
    • איפוס
      טקסט
    • טקסט
      בינוני
    • טקסט
      גדול
    • גופן
      קריא
  • בחר קונטרסט
    • איפוס
      ניגודיות
    • ניגודיות
      עדינה
    • ניגודיות
      גבוהה
    • שחור
      לבן
    • הדגשת
      כותרות
    • הדגשת
      לינקים
    • הגדלת
      עמוד
  • איפוס הגדרות נגישות
החברה למתנסים
Language
  • English
  • ערבית
כניסת עובדים
בר ניווט ראשי דלג על בר ניווט ראשי
  • מי אנחנו
    • חזון החברה וייעוד
    • קצת היסטוריה
    • מבנה הארגון
    • חברי דירקטוריון והנהלה
    • קוד אתי של החברה למתנ"סים
    • על המרכז הקהילתי
    • שותפים לדרך
  • מה אנו עושים
    • המרכז הקהילתי
    • בינוי קהילה
    • תמיכה במרכז הקהילתי
    • תוכניות הליבה
    • תוכניות נוספות
  • המסייעת
  • חדשות ומידע לציבור
    • קול קורא-רוח תרבות
    • החברה למתנ"סים בתקשורת
    • מה חדש
    • הצהרת נגישות
    • סדר טו בשבט
    • נגישות בחברה למתנ"סים
    • לאתר רישום לפעילויות במתנ"סים >>
    • מכרזים, רכש והתקשרויות
    • ממצאי דו"ח מחקר בנושא 'שיפור קהילתיות בקהילות מגוונות'
    • עתודה לניהול -מחזור י' - תהליך הגשת מועמדות
    • חוק חופש המידע, התשנ"ח 1998, פרטי התקשרות עם הממונה על יישום החוק בחברה למתנ"סים
    • ממצאי סקרי דעת קהל : יחס לאנשים עם מגבלה
    • קורס מנהל/ת אתר מתקנים מתנפחים
    • היחידה לפניות הציבור
  • חפש מרכז קהילתי
    • חפש מרכז קהילתי במתנ"ספון
  • קול קורא לפתרונות טכנולוגיים
  • מידע פנים ארגוני
    • מתנ"ספון
    • פתיחת קריאות -תמיכה מחשוב
    • כניסה לפורטל office 365
    • חומרי הדרכה office 365
    • מערכת ת.מ.ר
    • מועדון הטבות לעובדים
    • חוברת חנוכה- מאירים ושרים
    • מידע לעובדי החברה
    • הכשרת בטיחות למרכזים הקהילתיים המפעילים בתי מלאכה
    • כניסה לגלנט
    • כניסה לדיווח נוכחות
    • חומרי הדרכה – משאבי אנוש
    • חוברת מודלים לפעילויות יום האחדות
    • מחקרים ופרסומים
    • מתנסים בחירום
    • לוח החברה
    • כתב עת "בראי המחקר"
    • תאונות אישיות/תביעות
    • דיווח תאונות
    • חידוש ביטוח מתנדבים 2020
    • הזירה העסקית שלנו
  • נרשמים לחוגים
לעמוד הבית

חדשות ומידע לציבור

  • קול קורא-רוח תרבות
  • החברה למתנ"סים בתקשורת
  • מה חדש
    • דוח מחקר בנושא 'שיפור קהילתיות בקהילות גוונות
  • הצהרת נגישות
  • סדר טו בשבט
  • נגישות בחברה למתנ"סים
  • לאתר רישום לפעילויות במתנ"סים >>
  • מכרזים, רכש והתקשרויות
  • ממצאי דו"ח מחקר בנושא 'שיפור קהילתיות בקהילות מגוונות'
  • עתודה לניהול -מחזור י' - תהליך הגשת מועמדות
  • חוק חופש המידע, התשנ"ח 1998, פרטי התקשרות עם הממונה על יישום החוק בחברה למתנ"סים
  • ממצאי סקרי דעת קהל : יחס לאנשים עם מגבלה
  • קורס מנהל/ת אתר מתקנים מתנפחים
  • היחידה לפניות הציבור

אתה נמצא כאן

  • עמוד הבית >
  • חדשות ומידע לציבור >
  • מה חדש

האב משותף למחוז חיפה, JCC Global והמועצה האירופאית של קהילות יהודיות (ECJC)

כיצד מנהלים מתנ"סים בתקופות שינוי ואתגרים משתנים?  

גיוס ושימור מתנדבים, פיתוח משאבים, ניהול צוות בזמן משבר, תכנון עתידי - אלה הם רק חלק מהנושאים שמנהלי מתנ"סים נדרשו להתמודד עמם בשנה החולפת.

זווית מעניינת נוספה לשיח חשוב זה בגיבוש סדרת מפגשי זום של מנהלים ממחוז חיפה ומנהלים של מרכזים קהילתיים יהודיים מאירופה שהתקיימה בחודשים האחרונים. את הרעיון יזמה ליאת בלכר, סגנית מנהל מחוז חיפה ועמיתה בתכנית עמיתים של JCC גלובאל ואת ההאב הוביל צוות JCC גלובאל-סמדר בר-עקיבא, נועה טל וקתי טריפונוב- בשיתוף עם צוות המועצה האירופאית של קהילות יהודיות- מריאנו שלימוביץ' ואדי מויזס.

את המפגשים הובילו במשותף צמדים של מנהלים מישראל ומאירופה במפגשים שבהם היה דגש רב על למידת עמיתים ושיתוף באתגרים ובהצלחות. מתברר שלמרות השוני הרב בגודלן של הקהילות, באופי ניהול המרכז בקהילה יהודית למול מדינה יהודית, בהיקף הפעילות, במבנה ובתשתיות - נושאי הליבה היו דומים. למן המפגש הראשון נוצר קשר אמיץ בין המשתתפים ונכונות לשתף בכנות את אשר על ליבם.

את סדרת המפגשים חתם מפגש סיכום בו הציגו ליאת אלרט ודנה זלינגר אבוטבול את את מדד הקהילתיות ותפקידו במהלך הארגוני לקידום תהליכי בינוי קהילה מבוססי נתונים.

אגתה רקוביצה מוורשה שהשתתפה סיפרה כי "ההיכרות עם מנהלים שונים והעיסוק בנושאים דומים ושונים עזרה לחשוב ולתכנן את סדר העדיפויות שלנו".

אילן חכמו, קריית ביאליק אמר: "מעניין מאד לשמוע דרכי התמודדות שונות בתקופת הקורונה. ייקח זמן לעבד את תפישות העולם השונות. הזדמנות במיוחד בתקפות הקורונה להכיר חברים חדשים".

טלי מאיר, אתונה- "שמחתי לראות פנים ידידותיות, למדתי על נושאים משותפים, חשוב יהיה להמשיך את הקשרים".

ההאב הוכיח כי גם קשרים ברשת יכולים להיות בעלי משמעות וערך. עם זאת, אנו תקווה שבחודשים הקרובים יתאפשר גם להפגש פנים אל פנים ונשמח לפתוח קבוצות נוספות בעתיד.

את מחוז חיפה ייצגו בכבוד: אילן חכמו, מנהל מרכז קהילתי קריית ביאליק, ליאור בכר, מנהל מרכז קהילתי יקנעם, דניאל בן, מנהל מרכז קהילתי שחקים עפולה, לבנה קארו, מנהלת מרכז קהילתי בנימינה גבעת עדה, צרויה שלו, מנהלת מרכז קהילתי עמק המעיינות וטלי גרבר לוי, מנהלת פיתוח משאבים במחוז חיפה, ומאירופה השתתפו: אגתה רקוביצקה, מנהלת מרכז קהילתי וורשה, פולין, אינה לפידוס-קינברה, מנהלת מרכז קהילתי ריגה, לטביה, דריה מלמד, מנהלת מרכז קהילתי סופיה, בולגריה, ג'ונתן אורנשטיין, מנהל מרכז קהילתי קרקוב, פולין, וטלי מאיר, מנהלת מרכז קהילתי אתונה, יוון.

 

 

 

 

כיצד מנהלים מתנ"סים בתקופות שינוי ואתגרים משת (הגדל)
הדפס
  • מידע לציבור

    • דרושים
    • דרכי התקשרות
    • איתור עובד/ת חברה
    • מכרזים, רכש והתקשרויות
    • צור קשר
  • אנחנו בתקשורת

    • רשת, רדיו , tv
  • מה חדש

    • לכל הכתבות שלנו
    •  
    •  
    • יוטיוב פייסבוק טוויטר
  • נגישות באתר

    • נגישות

פייסבוק

הכנסו ושתפו

  • עמוד הבית
  • מפת האתר
  • צור קשר
עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ