מערך הדוברות והתקשורת בחברה ערך בשבוע שעבר את כנס השיווק והתקשורת ה-3, במרכז התרבות שביד בנימין, תחת הכותרת "מה הסטורי שלך" . הכנס, שבו השתתפו כ- 350 איש, ביניהם מנהלי ורכזי שיווק במתנ"סים, מנהלי מתנ"סים ואורחים, התמקד השנה ביצירת סיפור תקשורתי טוב הגורף מעורבות גבוהה ברשתות החברתיות.
המגיש ואיש התקשורת גיא לרר, המרצה וחוקר התודעה הדיגיטלית נועם מנלה, אורית נבון מ"כאן דיגיטל", זוהר שרון מ"דיגיתל" של עיריית ת"א, שגיא חמץ מנכ"ל בלינק, יונה ויזנטל מיזמי 'הסטורי של אווה' היו בין המרצים האורחים שהביאו אל הקהל את התוכן העדכני והחם ביותר בעולם הדיגיטל, לרבות פאנל מרתק שהתמקד ברעיונות טיפים למנהלי השיווק במתנ"סים על הדרך שבה הם יכולים להוביל את המסרים והתכנים החשובים דרך גיבורי הקהילה המקומיים. את הכנס חתמה הרצאה מעוררת השראה ושזורה בהמון הומור של לייזה פאנלים, הלא היא חגית בילייה, עם שואו מצחיק ומעורר הזדהות, על הדרך שבה הסיפור האישי שלה הפך לסטורי החם (הטעים) ביותר באינסטגרם.