השבוע זה קרה בפעם השנייה: כנס השיווק השנתי של החברה למתנ"סים ביוזמה והפקה של מערך הדוברות, תקשורת והסברה אשר התקיים בגבעת שמואל. הכנס כוון לכל העוסקים בשיווק, קהילה ומה שביניהם.
הכנס עסק בהיכרות עם דור ה – X,Y,Z , אופן השיווק לכל דור ובאפשרויות והפלטפורמות העומדות בפנינו. יחד עם זאת, להעמיק את ההבנה והחשיבות בהפרדה בין דור לדור ככל שזה נוגע לאופן השיווק על מנת לענות על צרכי המרכז הקהילתי והקהילה.
את ההרצאות העבירו נשות ואנשי שיווק ותקשורת בכירים ומקצועיים מחברות גדולות בארץ. הם חלקו עם כ-350 אורחים את ניסיונם ונכנסו לפרטים הקטנים ביותר, כדי שאחר כך נוכל להשתמש באותם הכלים עבור המטרות השיווקיות שלנו. הם נגעו בהצגת העולם בו עלינו לפעול, במגמות, מאפייניו ומאפייני חברי הקהילה הצורכים תוכן וגם יוצרים תוכן במדיה.
את הכנס פתח שי רייכנר, ראש מינהל דיגיטל ופיתוח כלכלי אשר ברך את משתתפי הכנס.
ההרצאה הראשונה הייתה של יניב בנישו- וייצמן, מנכ"ל TEENK שהתרכז בדור ה-Z, הדור "ששינה את חוקי המשחק". הוא הנחה פאנל בהשתתפות כוכבי הרשת הגדולים: בן זיני, נויה כהן, בן קייסר ומיכל מצוב.
את המקרה מהשטח הציגה שירן חנינה, מנהלת מרכז הנוער שברולט ברשת קהילה ופנאי.
אחריהם התקיים פאנל בהנחייתו של אורי ביילין, פרסומאי ומבעלי משרד הפרסום "הביילינים". בפאנל השתתפו: ארנית דקל, מנהלת תנועת של"מ, שרון שילוח, מנהלת אתר מוטק'ה וענת גלעדי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי, קלאב 50 +
אחריהם עלה זאב ינאי, מנכ"ל ינאי תקשורת ומנהל קבוצת הפייסבוק PR GURU שדיבר על דור ה-X וה-Y ומה שביניהם. ובהמשך הנחה פאנל בהשתתפות: רז נוימן, מנהל עמוד הפייסבוק "אבא פגום", העיתונאית שלהבת חסדיאל, דניאל חן, מנהלת עמוד הפייסבוק "SUPERGIRLS זה אופי", סלאם שרקייה, מנהל שיווק בקוקה קולה בתחום מגזרים וקהילות.
נטלי פיקהולץ, ס. מנהל מינהל קהילתי גינות העיר סיפרה על פרויקט "נפגשים בגינה".
את הכנס הנחה וסיכם גיל קול, מנהל מערך התקשורת בחברה למתנ"סים.