דני זמיר משמש כמבקר פנים, ביחידת הביקורת הפנימית בחברה, נוסף על תפקידו אחראי על בירור פניות ותלונות הציבור אודות מגוון הפעילויות של החברה למתנ"סים ועובדיה.
התלונות והפניות משמשות גם כלי לשיפור האיכות והשירות ולהפקת לקחים.
אחראי פניות הציבור מסייע לעובדי החברה למתנ"סים, עובדי המרכזים הקהילתיים וכן לכל מי שבא במגע עם המתנ"ס ולא נמצא פתרון לבעייתו במתנ"ס עצמו
(כגון: משתמשים בשירותי המתנ"ס, ספקים וכו').
- התלונות יכול שיכללו בדיקת חשדות לפגיעה בחוק, במנהל תקין ובנהלים בחברה ובמתנ"סים, ליקויים בטיב השרות ויחס לפונה, על ליקויים בתהליכי עבודה, לבירור עניין או נושא כלשהו, רעיון או הצעה לרבות הצעת ייעול וכדומה.
- תלונה/פניה יתקבלו בכתב בלבד (פניה טלפונית אינה נחשבת כתלונה).
- ניתן להגיש תלונה גם על מעשה או מחדל שאינם פוגעים במישרין בפונה. אולם יש להדגיש, כי במקרה כזה לא יימסר לפונה פירוט על ממצאי הבדיקה או על אופן הטיפול בנושא.
- התלונות נבדקות מול הגורמים הרלוונטיים בחברה או במתנ"סים ובתום הבדיקה, נשלח לפונה מכתב סיכום תוצאות הבדיקה.
הנחיות כלליות להגשת תלונה:
- רצוי לברר מראש האם מדובר בנושא אשר באחריות החברה למתנ"סים
- רצוי לציין פרטים חיוניים בלבד שיקלו על בירור התלונה
- נבקש לציין עובדות בלבד
מקרים בהם לא יתקיים בירור על ידי היחידה לפניות הציבור והעובדים:
פרטי התקשרות:
דוא"ל : pniyot@matnasim.org.il טלפון 0732879130 פקס 0732870442
כתובתנו: רח' המלאכה 4, לוד 7110601