• עבור לתוכן העמוד
  • עבור לטופס צור קשר
  • עבור למפת אתר
  • עבור להצהרת נגישות
רכיבי נגישות
  • הדגשת ניווט מקלדת והתאמה לקורא מסך
  • בחר גודל פונט
    • איפוס
      טקסט
    • טקסט
      בינוני
    • טקסט
      גדול
    • גופן
      קריא
  • בחר קונטרסט
    • איפוס
      ניגודיות
    • ניגודיות
      עדינה
    • ניגודיות
      גבוהה
    • שחור
      לבן
    • הדגשת
      כותרות
    • הדגשת
      לינקים
    • הגדלת
      עמוד
  • איפוס הגדרות נגישות
החברה למתנסים
Language
  • English
  • ערבית
כניסת עובדים
בר ניווט ראשי דלג על בר ניווט ראשי
  • מי אנחנו
    • חזון החברה וייעוד
    • קצת היסטוריה
    • מבנה הארגון
    • חברי דירקטוריון והנהלה
    • קוד אתי של החברה למתנ"סים
    • על המרכז הקהילתי
    • שותפים לדרך
  • מה אנו עושים
    • המרכז הקהילתי
    • בינוי קהילה
    • תמיכה במרכז הקהילתי
    • תוכניות הליבה
    • תוכניות נוספות
  • המסייעת
  • חדשות ומידע לציבור
    • קול קורא-רוח תרבות
    • החברה למתנ"סים בתקשורת
    • מה חדש
    • הצהרת נגישות
    • סדר טו בשבט
    • נגישות בחברה למתנ"סים
    • לאתר רישום לפעילויות במתנ"סים >>
    • מכרזים, רכש והתקשרויות
    • ממצאי דו"ח מחקר בנושא 'שיפור קהילתיות בקהילות מגוונות'
    • עתודה לניהול -מחזור י' - תהליך הגשת מועמדות
    • חוק חופש המידע, התשנ"ח 1998, פרטי התקשרות עם הממונה על יישום החוק בחברה למתנ"סים
    • ממצאי סקרי דעת קהל : יחס לאנשים עם מגבלה
    • קורס מנהל/ת אתר מתקנים מתנפחים
    • היחידה לפניות הציבור
  • חפש מרכז קהילתי
    • חפש מרכז קהילתי במתנ"ספון
  • קול קורא לפתרונות טכנולוגיים
  • מידע פנים ארגוני
    • מתנ"ספון
    • פתיחת קריאות -תמיכה מחשוב
    • כניסה לפורטל office 365
    • חומרי הדרכה office 365
    • מערכת ת.מ.ר
    • מועדון הטבות לעובדים
    • חוברת חנוכה- מאירים ושרים
    • מידע לעובדי החברה
    • הכשרת בטיחות למרכזים הקהילתיים המפעילים בתי מלאכה
    • כניסה לגלנט
    • כניסה לדיווח נוכחות
    • חומרי הדרכה – משאבי אנוש
    • חוברת מודלים לפעילויות יום האחדות
    • מחקרים ופרסומים
    • מתנסים בחירום
    • לוח החברה
    • כתב עת "בראי המחקר"
    • תאונות אישיות/תביעות
    • דיווח תאונות
    • חידוש ביטוח מתנדבים 2020
    • הזירה העסקית שלנו
  • נרשמים לחוגים
לעמוד הבית

מה אנו עושים

  • המרכז הקהילתי
  • בינוי קהילה
  • תמיכה במרכז הקהילתי
  • תוכניות הליבה
  • תוכניות נוספות

אתה נמצא כאן

  • עמוד הבית >
  • מה אנו עושים >
  • תוכניות נוספות

מרכזים למיצוי זכויות

במסגרת התכנית מרכזים למיצוי זכויות אנו מפעילים מרחבים המעניקים ייעוץ, סיוע וליווי במגוון תחומים: זכויות בדיור, חובות והוצל"פ, ביטוח לאומי, עבודה, צרכנות ועוד. זאת, מתוך ראייה של שיקום כלכלי ויציאה ממעגל החובות.

על התכנית

התכנית מרכזים למיצוי זכויות הוקמה בחברה למתנ"סים במטרה לצמצם פערים חברתיים ולקדם צדק חברתי באמצעות יצירת מרחבים למיצוי זכויות במרכזים הקהילתיים שברחבי הארץ. במרכזים הקהילתיים שבהם פועלים מרחבים, בשלב זה בשני ערים – מרכז קהילתי רמת השיקמה ברמת-גן ומרכז קהילתי לכיש (נהורה/קריית-גת) – מוצעת מעטפת קהילתית מקצועית ותומכת, מותאמת חברתית ותרבותית לאוכלוסיית היעד, ובפרט לאנשים שחיים בעוני. על המרחבים מנצחים מנהלי מרכזים קהילתיים וצוותי המרחבים בליווי עורכי דין קהילתיים. בנוסף, בכל מרחב מלווים את המשתתפים מתנדבים מדיסציפלינות מקצועיות שונות. הסיוע ניתן מול גופים שעמם טבועים פערי כוחות כגון גופים ממסדיים (ביטוח לאומי, רשויות מקומיות), פיננסיים, מסחריים ומול מעסיקים.

מה אנחנו עושים?

אנחנו מקדמים לפונים למרחבים מיצוי זכויות מקצועי, מקיף ומיטבי לצד השתלבות קהילתית. פעמים רבות, איתור ומיפוי זכויות הוא תהליך מורכב. לכן, נדרשת התערבות משולבת וארוכת-טווח בכל תחומי החיים בליווי עורכי דין קהילתיים, המתמחים בסוגיות משפטיות שאוכלוסיות מעוטות הזדמנויות נתקלות בהם תדיר. צוות התכנית כולו מכוון לסייע בהתמודדות עם החסמים הייחודיים, המונעים מאותן אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות לממש את זכויותיהן.

לאחר מיפוי צרכיו של המשתתף במטרה לגבש עבורו תכנית אישית, מצטרפים מתנדבים מהקהילה על פי תחום מומחיותם במתן ייעוץ, סיוע וליווי, ומציגים בפניו אפיקי התערבות ופעולה שונים. פעולות אלה מטביעות חותמן במשתתף ובסביבתו המורחבת.

הפעילות מתבצעת בתוך המרכז הקהילתי, לצד היצע הפעילויות הקיימות בו. באופן זה, המרכז הקהילתי מהווה גשר עבור אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות ומעניק להן הזדמנות להשתלב בחיי הקהילה וכן להתנדב ולהעניק לה בחזרה, ככלי לשגשוג אישי וחברתי. מערכת היחסים הנרקמת בין המשתתף בתכנית לקהילה, מתגמלת ומפרה, ומאפשרת בסיס לקיום בשותפות, בכבוד, בביטחון ובחדווה.

משתתפים מספרים:

"בזכות העזרה והידע שלך הבעיה הרפואית שלי הפכה להיות קלה יותר".

"אני רוצה להודות לך על הרגעים שהצלחתם להרים אותנו מהתחושה הקשה שליוותה אותנו כמשפחה".

איפה התכנית פועלת כיום?

מרכז קהילתי רמת-השיקמה ברמת-גן:

רח' שלם 32, רמת-גן 

טלפון: 03-6311410 או 050-7662866 (אילנה/מיטל) 

קבלת קהל: א'-ה' בין השעות 9:00-14:00

מייל: mzsr@matnasim.org.il 

 

מרכז קהילתי לכיש (קריית-גת/נהורה ומועצה אזורית לכיש):

טלפון מתנ"ס נהורה: 08-6871570 (רותי/דריה)

פקס: 08-6871607

קבלת קהל במתנ"ס נהורה: ב', ד' בין השעות 9:00-13:00, מענה טלפוני בימים ב'-ד'

קבלת קהל במרכז קריית-גת (בתאום מראש): א'-ב' בין השעות 9:00-13:00

מידע על אודות פתיחתם של מרכזים נוספים ועדכונים נוספים יפורסמו בעמוד הפייסבוק.

הדפס
  • מידע לציבור

    • דרושים
    • דרכי התקשרות
    • איתור עובד/ת חברה
    • מכרזים, רכש והתקשרויות
    • צור קשר
  • אנחנו בתקשורת

    • רשת, רדיו , tv
  • מה חדש

    • לכל הכתבות שלנו
    •  
    •  
    • יוטיוב פייסבוק טוויטר
  • נגישות באתר

    • נגישות

פייסבוק

הכנסו ושתפו

  • עמוד הבית
  • מפת האתר
  • צור קשר
עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ