דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
דלג על מידע לעובדים
מידע לעובדים

יחידת רכש והתקשרויות - חברה למתנ"סים

יחידת הרכש בחברה תפקידה לבצע ולהתוות את מדיניות הרכש והלוגיסטיקה בכלל יחידות הארגון,

מנהלת הרכש מתמחה בביצוע רכש מרכזי בגיבוש מדניות לביצוע רכש בכלל יחידות הארגון, ובסיוע למתנסים וליחידות החברה בביצוע ויישום מדיניות הרכש.

 

מטרתה העיקרית של מנהלת הרכש למצות את כח הקניה באמצעות עריכת מכרזים מרכזיים והסכמים כוללים עבור כלל יחידות הארגון.

 

מיצוי יתרון זה צפוי להביא לחיסכון תקציבי ניכר בתקציבי הרכש של כלל יחידות הארגון.


 

ערכי ליבה

 

התמחות בביצוע רכש מרכזי עבור כלל יחידות החברה למתנ"סים במטרה למצות את כח הקנייה של כלל הארגון

 

גיבוש מדיניות לביצוע הרכש בארגון

איתור צרכים משותפים לכלל יחידות הארגון

 

זיהוי הסכמים ותנאי התקשרות שניתן לשפר עלות/שירות

סיוע לכלל יחידות הארגון לייעץ ולכוון ביצוע ויישום ההתקשרות מרגע אישור הספק בוועדת מכרזים.

 

שילוב אנשי מקצוע ומנהלי תחומים בחברה למתנ"סים מומחים בחברה בעלי ידע ניסיון ומקצועיות המתפקדים כיועצים בנוסף ,ליווי כלכלנים, יועמ"ש, מבקר חברה למיקסום תוצאות מכרזים והסכמים לטובת כלל יחידות הארגון.


 

היתרונות בעריכת מכרזים מרכזיים
 

מיצוי היתרון לגודל של הארגון וכתוצאה מכך חסכון בתקציבי הרכש שיפור הניהול, הפיקוח והבקרה על הספקים העובדים עם הארגון
 

הנחלת תורת רכש ותהליכי עבודה מתקדמים לתחום הרכש והלוגיסטיקה בארגון תוך בחינה מתמדת והטמעה של שיטות ומודלים חדשים ואימוץ שיטות רכש מתקדמות כגון מכרזים מקוונים
 

התווית מדיניות אחידה לכלל יחידות הארגון, יצירת אחידות, הליכים בירוקראטים.
 

הקמת מאגרי ידע ומידע בנושא רכש הארגון.
 

שיפור תהליכי עבודה מול ספקים שזכו במכרזים מרכזיים
 

הזנה ותחזוקת אתר האינטרנט של יחידת הרכש בידע ומידע הקשור להנחיות, הדרכות, תכניות, נהלים, חוקים.

עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ